ניקוי שטיחים בחורף - החברה לניקיון ואחזקה
16224
rtl,single,single-post,postid-16224,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-10.1.1,wpb-js-composer js-comp-ver-4.9.2,vc_responsive

ניקוי שטיחים בחורף

ניקוי שטיחים בחורף

ניקוי שטיחים בחורף זהו אחד מהשירותים הנפוצים ביותר שאנו מספקים ללקוחותינו הפרטיים והעסקיים כאחד החל מתקופת ראש השנה ועד סוף ינואר.

במהלך החורף אנחנו מבלים יותר זמן בבית יקירינו ואפילו בעבודה במשרד אנו מבלים יותר זמן במקומות סגורים בגלל הקור והגשמים שבחוץ ולכן בתחילת החורף הרבה לקוחות מזמינים שירות של ניקוי שטיחים בחורף גם לבית וגם למשרד.

 

איפה עדיף לבצע ניקוי שטיחים בחורף בבית או לשלוח למפעל.

מבחינת תוצאת ניקוי התוצאה תהיה זהה בין אם תבחרו לנקות את השטיחים בביתכם או במפעל ניקוי שטיחים.

יתרון משמעותי בשליחת שטיחים לניקוי יסודי במפעל במהלך החורף  זה שאתם  תחסכו את הכאב  ראש הכרוך בתהליך של ניקוי שטיח בבית.

 

ניקוי שטיחים בחורף

 

כמה עולה ניקוי שטיחים בחורף?

אנו בחברה לניקיון ואחזקה לא מבקשים תוספת מחיר עבור ניקוי שטיחים במהלך החורף או במהלך כל תקופה אחרת של השנה.

מבחינת הבדלי מחירים יש הבדל במידה ואתם מנקים את השטיח בבית ראש שולחים אותו למפעל בגלל עלויות איסוף והחזרה.

מחיר שירות של ניקוי  שטיחים מושפע על ידי כמה גורמים כמו למשל סוג השטיח, גודל השטיח, מצבו של השטיח מבחינת ניקיון הוא כמו שציינו מעלה עלויות איסוף והחזרה במידת הצורך.

לצורך הדוגמה שטיח סטנדרטי של 3 על 2 מטר מרובע יעלה לכם בן שלוש מאות וחמש מאות שקלים לנקותו.

 

ניקוי שטיחים בחורף עבור שטיחים מקיר לקיר זהו גם כן שירות אשר אנו מספקים בעיקר  למשרדים וגם ללקוחות פרטיים, להבדיל ניקוי שטיחים רגילים כאן אין ברירה ואת הניקיון יש לבצע במקום.

 

 ניקוי שטיחים מקיר לקיר מתבצע בכמה שלבים תחילה אנו נבצע שאיבה הסעודית להשטיח, לאחר שאיבה יסודית אנו מרססים חומר אשר מפרק את כל הכתמים הקשים ביותר ומאפשרים לו לבצע את עבודת הריכוך במשך כרבע שעה.

לאחר המתנה של רבע שעה אנו מתחילים בתהליך הניקיון אשר מתבצע בשיטת ההזרקה ויניקה, מדובר במכונה מקצועית לניקוי שטיחים מקיר לקיר אשר מצד אחד מזרקה מים חמים וקיטור יחד עם  חומר ניקוי שטיחים   ובמקביל  היא יונקת הכל בחזרה יחד עם הלכלוך מתוך עומק הסיבים של השטיח.

 

איך אפשר לקבל הצעת מחיר לניקוי שטיחים בחורף?

 

 בכדי לקבל הצעת מחיר מקצועית וללא התחייבות מצידכם כל שעליכם לעשות זה להעביר אלינו תמונה של השטיח או אפילו כמה תמונות של השטיח כולל מידות.

במידה ואין לכם אפשרות למדוד את השטיח אנו תמיד ממליצים לבדוק באחת הפינות בתחתית השטיח שם תמצאו מדבקה עם מידות מדוייקות ב 95% מהמקרים.

אחרי שתעבירו לנו את התמונות דרך הוואטסאפ  או דרך המייל אחד מאיתנו יחזור אליכם עם הצעת מחיר והסבר מעלה על תהליך הניקיון.

 

מעבר לניקוי שטיחים בחורף אנו גם מספקים שירותים נוספים כמו למשל ניקוי ספות ניקוי ריפוד רחבים, ניקוי מזרונים, ניקוי כיסאות ואפילו תיקון שטיחים.

 

אז כמו שציינתי מעלה במהלך החורף אנו מבלים יותר זמן בבית ואנו ממליצים לכם לא לחכות יותר חייגו אלינו עוד היום והצוות שלנו בדרך אליכם.

במקום לרכוש שטיח חדש אפשר לנקות, לרענן, להיפטר מהכתמים והריחות הלא נעימים במחיר נוח לכל כיס.

למידע נוסף להזמנת שירות צרו איתנו קשר ונשמח לעזור מאחלים לכולכם חורף חם ונעים.

ניקוי ספותניקוי מזרוניםניקוי ריפודי רכבים