ניקוי ספות בנתניה - החברה לניקיון ואחזקה
16355
rtl,single,single-post,postid-16355,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-10.1.1,wpb-js-composer js-comp-ver-4.9.2,vc_responsive

ניקוי ספות בנתניה

ניקוי ספות בנתניה

ניקוי ספות בנתניה 

 

הסלון שלכם הוא בהחלט אחד מפרטי העיצוב העיקריים בבית ולא פחות מכך אחד מהמקומות בהם בבית הוא תוך ישיבה על הספות. 

בין אם זה כדי לקרוא ספר, לנוח, לצפות בסדרה בנטפליקס או כדי לארח חברים וקרובי משפחה הסלון שלנו משמש אותנו מדי יום בכל ימות השנה. 

ניקוי ספות בנתניה זהו השירות שיעזור לכם לשמור על הספות נקיות וללא ריחות רעים במהלך כל השנה. 

 

בין אם מדובר בספות מעור או בספות מבד כולן חשופות להרבה מאוד לכלוך אם נרצה או לא, גם בבתים בהם מקפידים לא לאכול או לשתות על הספות הסלון עדיין חשוף לכתמי זיעה, אבק ותאי עור מתים. 

 

מעבר לכך הספות שלנו מתלכלכות מדברים שלא תאמינו בכלל שזה אפשרי כמו למשל עיתונים וג’ינסים, אלו כתמים שאפשר לראות כבר לאחר מספר חודשים של שימוש יום יומי במיוחד בריפודים מעור. 

 

ניקוי ספות בנתניה אצל בעל מקצוע בעל ניסיון לא רק יחדש את הסלון שלכם אלה גם יחסוך לכם הרבה כסף, כיום אין צורך לרפד מחדש או להחליף ספות רק בגלל שהן מלוכלכות. 

 

השירות מתבצע בבית הלקוח תוך פחות משעה, זמני הייבוש הם של כחצי יום עד עשרים וארבע שעות במקרה הגרוע. 

 

בעלי המקצוע שלנו יתאימו את סוג החומרים ושיטת העבודה לפי סוג הבד ממנו עשויות הספות שלכם. 

התאמת חומרים תבטיח תוצאות ניקוי טובות יותר וכמו כן יש להם תפקיד מכריע בתהליך הניקיון כדי שלא יגרמו נזקים כתוצאה מפעולת הניקיון. 

 

 

 

ניקוי ספות בנתניה

 

כמה עולה ניקוי ספות בנתניה? 

התשובה משתנה מבית לבית, מה שבעיקר משפיע על מחיר השירות זה סוג הבד, גודל הספות, מצבן והאם כריות המושבים והמשענת מתפרקות או לא. 

במידה והכרויות. אכן מתפרקות זה אומר שתהיה לסעל המקצוע עבודה יותר גדולה לבצע. 

תחילה מנקים כל כרית מסביב ורק לאחר מכן מתחילים לנקות את הסלון עצמו. 

אם תרצו לדעת בדיוק כמה יעלה לכם השירות ומה יהיו התוצאות כל שעליכם לעשות זה לצלם את הספות ולהעביר אלינו את התמונות דרך הוואטסאפ לקבלת ייעוץ והצעת מחיר. 

האם ניתן להסיר את כל הכתמים בניקוי מקצועי? 

בהחלט ניתן להסיר את כל סוגי הכתמים כל עוד לא מדובר בכתמים שגרמו לנזק בלתי הפיך. 

אנו בחברה לניקיון תמיד מבצעים סריקה מקדימה לפני תחילת העבודה ומתריעים ללקוח לפני שאנחנו מתחילים לעבוד על כך שישנם סימנים שלא יעלמו במידה וישנם כאלה. 

מעבר לשירות של ניקוי ספות בנתניה אנו בחברה לניקיון ואחזקה מתמחים במתן שירותים נוספים כמו ניקוי ריפודים לרכב, ניקוי מזרנים וניקוי שטיחים בבית הלקוח או במפעל. 

להזמנת שירות ומידע נוסף צרו איתנו קשר כבר היום. 

ניקוי סלונים – ניקוי שטיחים – ניקוי ריפודי רכבים