ניקוי ספות בחורף - החברה לניקיון ואחזקה
16226
rtl,single,single-post,postid-16226,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-10.1.1,wpb-js-composer js-comp-ver-4.9.2,vc_responsive

ניקוי ספות בחורף

ניקוי ספות בחורף

ניקוי ספות בחורף שירות זה יעזור לכם להיפטר מה כתמים, ריחות לא נעימים בשעה והמזמין אשר נספג ובעומק הריפוד במהלך השנה  וכתר לבלות מול הטלוויזיה או לצפות בנטפליקס עם יקיריכם בנוחות.

אנו בחברת ניקיון ואחזקה מספקים שירות של ניקוי ספות בחורף ובכל שאר ימות השנה בבית הלקוח באזור השרון, שפלה, מרכז באזור ירושלים וסביבתה.

 

ניקוי מקצועי מתבצע על ידי הזרקה של שמפו לניקוי ספות לעומק הסיבים, קירצוף במידת הצורך, שטיפה ושאיבה יסודית בסוף העבודה בכדי  לסלק מה הריפודים את כל הלכלוך, מזה המים וכמובן את המים שהזרקנו לתוך הריפודים במהלך תהליך הניקיון.

 

 אנו בחברה לניקיון ואחזקה מתאמים ציפיות מול הלקוח מראש בכדי למנוע אי נעימויות הוא בכדי לספק שירות  איכותי.

תחילה אנו מבקשים מלקוחותינו להעביר אלינו תמונה או אפילו כמה תמונות  של  הסלון, לאחר מכן אנו מסבירים ללקוח על תהליך הניקיון וכמובן נותנים הצעת מחיר ללא התחייבות.

 במידה והצעת המחיר תהיה לשביעות רצונו של הלקוח כל מה שנשאר לעשות זה לתאם יום ושעה (וכן אנחנו מגיעים בזמן).

ביום אשר נקבע מראש הצוות שלנו יגיע אליכם מצויד במכונה מקצועית לניקוי ספות, חומרים לניקוי ספות ואפילו ציוד להגנה על הרהיטים בביתכם או על רצפות עץ או אבן טבעית.

ניקוי ספות בחורף

 

מה השלב הבא הצוות שלנו איזה באיזה סוג בד מדבר יודעים עברו את החומר  הנכון לביצוע העבודה על הצד הטוב ביותר מבלי לפגוע בטיב הבד.

 

 אנו בחברה לניקיון ואחזקה לא גובים תשלום נוסף עבור שירות של ניקוי ספות בחורף כמו בכל ימות השנה מחיר הניקוי יעלה לכם בין 90 ל 150 שקלים לכל מושב.

 מחיר ניקוי משתנה לפי  מבנה הסלון, סוג הבד וכמובן מצבו.

רוצים לקבל הצעת מחיר עבור  שירות של ניקוי ספות בחורף? בדיוק בשביל זה אנחנו כאן,  אז למה אתם מחכים תעבירו לנו תמונה של הספות והצוות שלנו יחזור אליכם בהקדם האפשרי.

 

הרבה לקוחות נמנעים מי להזמין שירות מקצועי של ניקוי ספות בחורף  בגלל ניסיון מר עם  חאפרים בתחום ניקוי שטיחים וספות.

לא פעם ולא פעמיים שמענו סיפורים לקוחות אשר הזמינו שירות ונשארו עם רהיטים רטובים למשך שבוע ואפילו יותר, במקרים מהסוג הזה לא רק שיקח בסלון המון זמן להתייבש אלא גם מדובר בנזק בלתי הפיך והוא יתחיל לעלות עובש וריחות לא נעימים.

חברה מקצועית אשר מכבדת את עצמה תגיע אליכם מצויידת במכונה עוצמתית מבחינת שאיבה וכתוצאה מזה תבטיח ייבוש מהיר של הסלון תוך עד 24 שעות מסיום העבודה.

ישנם מקרים בודדים בהם יש להשתמש בכמות גדולה יותר של מים בכדי להגיע לרמת ניקיון גבוהה ואז ישנו סיכוי תהליך ייבוש יסתיים רק לאחר 48 שעות.

אז אם  נושא הייבוש מדאיג אותכם הסירו דאגה מליבכם והזמינו שירות עוד היום.

 

מעבר לכתמים מומלץ מאוד לבצע ניקוי ספות בתחילת החורף או במהלכו בשל העובדה שאנו מבלים הרבה יותר זמן בבית במהלך החורף ניקוי מקצועי   עוזר גם בהסרת  בקטריות, קרדית אבק ועוד מזהמים   אלרגניים.

מעבר לניקוי ספות ושטיחים אנו בחברה לניקיון ואחזקה מספקים גם שירות של ניקוי ריפודי רכבים, ניקוי מזרונים ניקוי מיטות נוער ואפילו ניקוי כיסאות משרד או פינת אוכל.

 במידה ויש לכם עוד שאלות בנושא או להזמנת שירות הינכם מוזמנים ליצור איתנו קשר עוד היום ונשמח לעזור, מאחלים לכולכם חורף נקי וחם. 

ניקוי שטיחיםניקוי מזרוניםניקוי שטיחים מקיר לקיר