הגנה מכתמים לספות ושטיחים - החברה לניקיון ואחזקה
16230
rtl,single,single-post,postid-16230,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-10.1.1,wpb-js-composer js-comp-ver-4.9.2,vc_responsive

הגנה מכתמים לספות ושטיחים

הגנה מכתמים לספות ושטיחים

הגנה מכתמים לספות ושטיחים זהו שירות חדשני אשר עלוב חברה לניקיון ואחזקה מספקים בשנים האחרונות ללקוחותינו הפרטיים והעסקיים.

גם ספות וגם שטיחים הם רהיטים מאוד חשובים, בולטים ומאפיינים את עיצובו של כל חלל ואנו נוטים לבזבז לא מעט כספים על רהיטים איכותיים, הבעיה מתחילה לאחר כמה חודשים של שימוש והיא קשורה לתחזוקה.

שאלת המיליון דולר שאנו נתקלים בה על בסיס יומיומי כמה וכמה פעמים היא כמובן:

איך לשמור על הספה נקייה מכתמים?

 בעבר לא באמת הייתה לנו תשובה או פתרון מקצועי אבל כיום בזכות הטכנולוגיה המתקדמת בעולם הניקיון בארץ או בעולם אנחנו כן יכולים להציע פתרון ולפתרון הזה קוראים חומר דוחה כתמים לספות ושטיחים.

כן כן קראתם נכון חומר דוחה כתמים לספות ושטיחים אשר ימנע גם מהספות וגם השטיחים לספוג נוזלים וכתוצאה מכך אמנה הצטברות של כתמים חדשים על גבי הספה או על גבי השטיח.

 

איך מיישמים הגנה מכתמים לספות ושטיחים ומתי יש לעשות זאת?

אתם תופתעו אבל מדובר בתהליך קצר ומהיר  אשר אנו מבצעים בבית הלקוח תוך פחות מחצי שעה.

את החומר אנו מיישמים על ידי ריסוס אחיד בשתי שכבות על כל הספה מסביב.

לאחר יישום החומר יש לה אפשר לשפוט להתייבש במשך 4 עד 8 שעות מרגע ריסוס.

 

הגנה מכתמים לספות ושטיחים

 

הגנה מכתמים לספות ושטיחים יש לבצע אך ורק לאחר ניקיון יסודי של הרהיט.

כמו כן ניתן לבצע יישום של חומר דוחה כתמים לספות או שטיחים מיד לאחר רכישתם וכתוצאה מכך לשמור עליהם נקיים ומוגנים מכתמים מהיום הראשון.

 

 האם מדובר בחומר מסוכן לבריאות או בכימיקלים אשר עלולים להזיק לספר על השטיח?

התשובה היא חד משמעית לא, אנו מבצעים את הטיפול בחומר דוחה כתמים תוך שימוש בחומרים על בסיס מים בלבד אבל לא כימיקלים מסוכנים אשר עלולים להזיק לרהיט או לבני הבית.

 

חומר דוחה כתמים אשר איתו אנו מבצעים מכתמים לספות ושטיחים הוא חומר שקוף לחלוטין ולא ניתן להבחין בו מבחינת מראה, ריח או  מגע.

החומר יישאר פעיל למשך שנה וחצי עד שנתיים כל עוד מתחזקים את הסלון או את השטיח בצורה נכונה.

 

אנו בחברה לניקיון ואחזקה מספקים פתרונות ניקיון מתקדמים בכל הקשור לניקוי ספות ניקוי שטיחים ניקוי מזרונים ניקוי ריפוד רכבים מזה כעשור והשירות הזה הוא חלק בלתי נפרד ממעטפת שלמה של פתרונות ניקיון אשר אנו חרטנו על דגלנו לספק כפיתרון אולטימטיבי ללקוחותינו הפרטיים והעסקיים כאחד.

עבורנו שביעות רצון הלקוח היא לפני הכל  ואנחנו נשמח אם גם אתם תצטרפו לקהל לקוחותינו המרוצים.

 

לקבלת מידע נוסף בנושא הגנה מכתמים לספות ושטיחים או להזמנת שירות וקבלת הצעת מחיר הנכם מוזמנים ליצור איתנו קשר עוד היום ואחד מחברי הצוות שלנו ישמח לעמוד לרשותכם.

 

ניקוי ספותניקוי שטיחיםניקוי ריפודי רכבים – הגנה מכתמים לספות ושטיחים