ניקוי שטיחים בראשון לציון - החברה לניקיון ואחזקה
15865
rtl,single,single-post,postid-15865,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-10.1.1,wpb-js-composer js-comp-ver-4.9.2,vc_responsive

ניקוי שטיחים ראשון לציון

ניקוי שטיחים ראשון לציון

ניקוי שטיחים בראשון לציון – הילדים מלכלכים? אשפי הניקיון יפתרו את הבעיה!

אם יש לכם ילדים קטנים בבית, אתם בוודאי יודעים כמה זה בלתי אפשרי לשמור על שלמותם וניקיונם של חפצים שונים בבית לטווח ארוך. הקטנטנים הסקרנים מכרסמים בתאווה את כריות הספה, מורחים ביסודיות את הבמבה על השטיח ונהנים להלך בידיים נוטפות צבעי גואש על הריפוד של הכורסה החדשה. הם נהנים ואתם מתרוצצים עם הסמרטוט שלרוב לא יכול לעזור הרבה…

ניקוי שטיחים בראשון לציון – תוצאה מעולה בטכניקה בינלאומית

הכירו את החברה לניקיון ואחזקה – חברת ניקוי ספות בראשון לציון הפועלת מאשדוד ועד רעננה באופן מקצועי ומיומן, כך שהספה, הכורסה והשטיח יהפכו לחדשים ומלאי חיים ואיש לא יוכל לזהות את מה שעבר עליהם טרם הניקיון. החברה אוחזת בטכניקת ניקוי בינלאומית המתבצעת בשלושה שלבים: אפיון הכתם והתאמת החומר הנכון אל המרקם כדי לקבל תוצאה מעולה, החדרת חומר ניקוי אל הספה או השטיח ויניקת הזוהמה באמצעות מכשיר מיוחד ולבסוף חיטוי – יקנו לכם ראש שקט. בנוסף ניתן לבצע נטרול של ריחות רעים אם יש בכך צורך.

 

ניקוי שטיחים בראשון לציון

ניקוי שטיחים בראשון לציון – כמה זה עולה המחיר לניקוי שטיחים משתנה לפי סוג השטיח זאת אומרת שניקוי שטיחים בראשון לציון לשטיחים רגילים יהי משמעותית יותר זול מניקוי שטיחי עבודת יד.

הדבר הבא שמשפיע על עלות המחיר לניקוי השטיח זה הגודל שלו.

באילו מקרים תיתכן תוספת מחיר לשרות ניקוי שטיחים בראשון לציון ? במידה ויש לנטרל ריחות לא נעימים, כמות לא סבירה של שערות בעלי חיים או בשטיחים לאחר הצפה אשר דורשים ניקיון יותר יסודי ולפעמים כמה וכמה שטיפות. 

אם אתם מזמינים ניקוי ספות לביתכם אתם תהנוה מהנחה משמעותית עבור ניקוי השטיחים גם כן. 

אנחנו מנקים את השטיחים עם חומרים מקצועיים בלבד וללא שימוש בכימיקלים מסוכנים כך במהלך הניקיון לא נשקפת סכנה כלשהי לילדים קטנים, נשים בהריון או בעלי חיים. 

כמו כן אנחנו גם מנקים שטיחים מקיר לקיר כולל ציפוי השטיחים בחומר דוחה כתמים בתוספת תשלום.

אם אתם מחפשים ניקוי שטיחים בראשון לציון תהיה יעד מעולה להביא אליו את השטיח האהוב לניקוי מהיר אך יסודי במיוחד. בבית שגרים בו ילדים קטנים, אין להקל ראש בניקיון מלא שישמור על הפריטים כחדשים וימנע מאבק ולכלוך להיכנס שוב פנימה.

מחפשים כתובת אחת, מיומנת, מקצועית ומנוסה שתעזור לכם להיפטר מכל הלכלוך, הכתמים וגם האבק שהצטברו על הספות וגם על השטיחים? החברה לניקיון ואחזקה היא הכתובת הנכונה לפנות אליה. החברה מציעה לכם מגוון של שירותי ניקוי באיכות גבוהה ובהתאמה מלאה. לסקירת שירותיה, לחצו כאן ולקבלת פרטים נוספים בטלפון, התקשרו למספר 053-9350204

ניקוי שטיחים בראשון לציון