ניקוי ספות שמרת הזורע - החברה לניקיון ואחזקה
16435
rtl,single,single-post,postid-16435,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-10.1.1,wpb-js-composer js-comp-ver-4.9.2,vc_responsive

ניקוי ספות שמרת הזורע

ניקוי ספות שמרת הזורע

ברוכים הבאים לאתר הבית של החברה לניקיון ואחזקה, אם חיפשת ברשת פתרון בנושא ניקוי ספות שמרת הזורע הגעתם למקום הנכון.

אנו בחברה לניקיון ואחזקה עוסקים בתחום ניקוי ספות מזה כמעט 15 שנה במהלך השנים בהם אנו פעילים בתחום יצא לנו לנקות סלונים מכל הסוגים של כל המותגים, על דבר אחד אנחנו בוודאי מסכימים וזו עובדה שסלונים של חברת שומרת הזורע הם מהאיכותיים ביותר בתחום.

 

מדובר בסלונים מפוארים, איכותיים, נוחים בעלי מראה יוקרתי במיוחד.

מי מאיתנו לא אוהב לארח חברים וקרובי משפחה ומי מאיתנו לא חולם על רהיטים נקיים בבית או במשרד?

 

במידה ואתם רוצים לדעת איך מתבצע תהליך של ניקוי ספות שמרת הזורע אתם בהחלט הגעתם למקום הנכון.

במאמר הבא אנחנו ננסה לשפוך כמה שיותר אור על הנושא.

 

ניקוי ספות מבד מתבצע בשיטה שנקראת הזרקה יניקה, ניקוי בשיטה הזו יבטיח את תוצאות הניקוי הטובות ביותר אליהן ניתן להגיע כיום.

 ניקוי ספות שמרת הזורע

השיטה פועלת על ידי שתי פעולות פשוטות מאוד, מצד אחד אנחנו מזריקים חומר ניקוי בלחץ אוויר לעומק צבעי הבד ומהצד השני יונקים הכל בחזרה יחד עם כל הלכלוך שהצטבר במהלך השנים.

כמובן שלא מדובר על תהליך פשוט במיוחד אפילו בעלי מקצוע עלולים להסתבך בנושא במידה והם לא מתמחים בתחום והם אינם עובדים עם ציוד וחומרים מקצועיים.

ניקוי מקצועי הכוונה למכשיר מתקדם שיודע לבצע ניקוי יסודי מבלי לפגוע בסיבי הבד, לא חשוב באיזה בעד מדובר אצל כולם התפרים מאוד עדינים ואנחנו חייבים לטפל בהם בצורה נכונה.

מבחינת חומרים מקצועיים יש לשים דגש מיוחד על התאמת החומר לפי סוג הבד, שימוש בחומרים לא נכונים עלול לגרום לגלישה צבעים, דייה ונזק בלתי הפיך לריפוד.

 

כמה עולה ניקוי ספות שמרת הזורע?

 

בעולם ניקוי ספות מחיר ניקוי מתומחר לפי מושב, דבר נוסף שמשפיע על מחיר הניקוי זה האם הכריות מתפרקות או לא, מצב הריפוד ולכמות כריות הנוי של הספה.

בגדול ניקוי מקצועי אצל חברה שמתמחה בנושא יעלה בין מאה ומאה וחמישים שקלים לפני מעמ.

אם גם אתם שואלים אותנו ניקוי הסלון זהו הפתרון הכי קל והכי יעיל עבור מי שמעוניין לחדש את הספות בבית.

אתם לא צריכים לרפד את הסלון מחדש ואתם בוודאי לא צריכים להחליף סלון פעם בשנה, כל מה שאתם צריכים לעשות זה ליצור איתנו קשר להצעת מחיר.

לקבלת הצעת מחיר אנחנו נבקש מכם לצלם את השפה ולהעביר אלינו את התמונות דרך הוואטסאפ או דרך מייל, ברגע שאנחנו נקבל מכם את התמונות אחת מאיתנו יוכל לחזור אליכם בהקדם האפשרי למתן הצעת מחיר והסבר מלא על תהליך הניקוי.

 

כמה זמן דורש טיפול של ניקוי ספות שמרת הזורע בתוך כמה זמן לוקח לשפכטל להתייבש?

 

ניקוי סלון סטנדרטי של חמישה מושבים ניתן לבצע תוך פרק זמן של שעה עד שעה וחצי.

זמני היבוש עלולים להשתנות לפי מזג האוויר ולפי רמת האור בחדר, בממוצע אתם תצטרכו להמתין בין 6 ל 24 שעות לניקוי מלא של הסלון מהרגע שבו סיימנו את העבודה.

מעבר לשירות של ניקוי ספות שמרת הזורע אנו בחברה לניקיון ואחזקה מספקים גם שירות של ציפוי הסלונים בחומר דוחה כתמים, בזכות טיפול זה אתם תוכלו לשמור על הסלון בבית או במשרד מנקים כתמים לתקופה של שנה עד שנה וחצי.

 

לקבלת הצעת מחיר או מידע נוסף אתם יותר ממוזמנים ליצור איתנו קשר בכל עת. 

 

ניקוי סלונים – ניקוי שטיחים – ניקוי ריפודי רכבים