ניקוי ספות מבד אימפלה מקצועי כמה זה עולה?
16118
rtl,single,single-post,postid-16118,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-10.1.1,wpb-js-composer js-comp-ver-4.9.2,vc_responsive

ניקוי ספות מבד אימפלה

ניקוי ספות מבד אימפלה

ניקוי ספות מבד אימפלה, אחד הנושאים המורכבים אצל מנקי הספות וכמו כן אצל הלקוחות גם כן. 

מדוברה בבד נעים למגע כמו בדי זמש, מעבר לכך מדובר בבד נוח ובעל מראה יוקרתי במיוחד. 

ברוב המקרים סלונים מסוג הבד הזה נמכרים גם במחיר יותר גבוה גם בגלל המראה וגם כי הרבה אנשים שמוכרים רהיטים קוראים לו “בד דוחה כתמי” האמת היא שאין כזה דבר! 

 

אז איך זה יכול להיות שמוכר הרהיטים קישקש עם טוש או שפך משהו על הספה ומיד הצליח לנגב את זה עם מגבון בחנות? 

מדובר בבד אשר מכיל גם סיבים סינטטיים וגם סיבי כותנה, בתהליך הייצור מיישמים על הבדים הללו ציפוי בדומה לציפוי טפלון אשר מטרתו העירות לדחות נוזלים ולהפוך לסוג של שכבת מגן בין נזקי הסביבה ולריפוד עצמו. 

 

אז למה ניקוי ספות מבד אימפלה כל כך מסורבל ? 

 

מה שקורה זה שלאחר תקופה מסויימת של שימוש הציפוי נשחק בחלק מן המקומות ובדיוק שם מופיעים כתמים קשים לרוב בגוון כהה ואפילו שחור. 

 

לקוחות מסתבכים עם הניקיון של הבדים האלה היות והוא גם רגיש במיוחד ומתפורר בקלות, אבל לא פחות מכך גם בעלי מקצוע מסתבכים קשות בנושא. 

 

בעל מקצוע אשר אין ברשותו את הציוד המתאים וחומרים מקצועיים עבור ניקוי ספות מבד אימפלה לא יצליח לעולם לנקות סלונים מסוג זה בצורה יסודית וכמו כן יגרום בעצמו לנזקים בלתי הפיכים לספות, כורסאות או כסאות פינת אוכל אשר מרופדות בבד אימפלה. 

 

ניקוי ספות מבד אימפלה

 

במידה ויש לי ריפוד כזה ברכב האם שרות של ניקוי ספות מבד אימפלה יכול לעזור? 

 

ברכבים מדובר במקרים נדירים אבל זה כן יכול להיות, כמו כן חשוב לקחת בחשבון שיכול להיות שמדובר בבדים אשר זהים לבד אימפלה אבל הם אינם כאלה. 

במידה וזה כן בד אימפלה אנו נוכל לעזור, במידה ולא אתם רק תרוויחו כי מחיר השרות יהיה הרבה יותר זול. 

בכדי לקבל מחיר ותשובות ברורות יותר אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר עוד היום.

 

יש לי בחדר השינה לוח מיטה מבד זה ולאחרונה התחילו להופיע כתמים צהובים באיזור שבו אני נשען עם הראש, האם השרות שלכם יכול לעזור גם במקרים מסוג זה ובמידה וכן כמה זה עולה? 

 

התשובה היא חיובית בהחלט, שרות של ניקוי ספות מבד אימפלה יכול להתאים גם עבור ניקוי לוחות מיטה מרופדות בבד זהה, כתמים אלו הם כתמי שומן מהשיער או כתמים שנגרמו כתוצאה של זיעה או שיער רטוב אחרי מקלחת. 

 

כמה זמן לוקח ניקוי ספות מבד אימפלה ? 

 

זמני הייבוש משתנים לפי כמות המושבים, מידות הספה ומצבה אבל לצורך הדוגמא ניקוי ספות מבד אימפלה של חמישה מושבים נעים בין שעתיים לשלוש שעות וזה בעצם כפול מהזמן הנדרש לניקוי ספות מבד. 

ניקוי ספות מבד אימפלה

 

כמה עולה ניקוי ספות מבד אימפלה ? 

 

המחיר לניקוי ריפודי אימפלה יקר בכחמישים אחוז מבדים אחר בין אם מדובר בספות, כסאות או כורסאות. 

המחיר יקר יותר בגלל שזמן העבודה הוא כפול ובגלל שימוש בכמות גדולה יותר של חומרי ניקוי, לרוב המחיר יהיה בסביבות המאה וחמישים שקלים למושב לא כולל מע”מ. 

כמובן שאם מדובר בסלון גדול של שבעה או תשעה מושבים אתם כנראה תקבלו הנחה משמעותית יותר. 

עוד מקרים בהם תוכלו לקבל הנחה הם במידה והסלון לא מלא בכתמים קשים או במידה ואתם מזמינים ניקוי עבור רהיטים נוספים כמו ניקוי שטיחים, מזרונים, מיטות נוער או ריפודי רכבים. 

 

פעם בכמה זמן מומלץ להזמין שרות של ניקוי ספות מבד אימפלה ? 

 

ההמלצה שלנו היא לנקות ספות מבד לפחות פעם בשנה אבל בבדים כמו אימפלה אנו ממליצים להזמין שרות מיד בהופעתם של הכתמים הראשונים וכתוצאה מכך אתם גם תשלמו פחות ותצליחו לשמור על הספות שלכם לשנים רבות קדימה.  

 

אם הכלב שלי עשה צרכים על הספות שרות של ניקוי ספות מבד אימפלה יפתור את הבעיה ? 

 

התשובה היא חיובית, מעבר לניקיון היסודי אנו גם נבצע טיפול בחומר מנטרל בקטריות וריחות שתן של בעלי חיים או בני אדם. 

 

לאחר ניקוי ספות מבד אימפלה תוך כמה זמן הספות מתייבשות ? 

 

זמני הייבוש הם גם קצת יותר ארוכים מבדים רגילים אבל עדיין לא מעבר לחצי יום עד עשרים וארבע שעות לאחר סיום העבודה. 

 

אם הציפוי שלי נפגע ואז הזמנתי ניקוי ספות מבד אימפלה מקצועי יש דרך לשקם או לשחזר את הציפוי ? 

 

בהחלט, כיום אנו מספקים פתרון מתקדם של ציפוי ספות בחומר דוחה כתמים בדיוק כמו שהשתמשו בתהליך הייצור של הריהוט במפעל, הטיפול מתאים לאחר ניקוי ספות מבד אימפלה או לכל סוג ריפוד אחר אפילו לריפודי רכבים. 

 

במידה ואתם שוקלים להזמיןחברה שמספק שרות של ניקוי ספות מבד אימפלה אנו ממליצים לכם לעשות היטב שיעורי בית לפני שאתם מזמינים לביתכם מישהו, יותר ממחצית בעלי המקצוע בתחום לא יודעים לספק משרות זה בצורה מקצועית ולמרות זאת הם טוענים שכן והם מפתים את לקוחותיהם בהצעת מחיר זולות במיוחד. 

מי שמפסיד בסופו של דבר הוא הלקוח אשר ישאר עם סלון מלוכלך, רטוב למשך כמה ימים ואז יצטרך להזמין חברה נוספת לביצוע העבודה ובמקרה הגרוע אם נזק בלתי הפיך שנגרם לספות. 

 

במידה ויש לכם שאלות נוספות אנו נשמח להעניק לכם שרות, צרו קשר עוד היום! 

 

רוצים לקבל הצעת מחיר? פשוט תעביר אלינו תמונה של הספות! 

 רוצים להתרשם מעבודות קודמות שביצענו בעבר ? פשוט חפשו החברה לניקיון ואחזקה ביוטיוב!