ניקוי ספות השוואת מחירים - החברה לניקיון ואחזקה
16221
rtl,single,single-post,postid-16221,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-10.1.1,wpb-js-composer js-comp-ver-4.9.2,vc_responsive

ניקוי ספות השוואת מחירים

ניקוי ספות השוואת מחירים

ניקוי ספות השוואת מחירים

 ניקוי ספות מקצועי בבית הלקוח הפך לשירות מאוד פופולארי בשנים האחרונות, במקום לקנות סלון חדש או לחפש את הישן רק בגלל שהוא קצת מלוכלך.

כיום אפשר פשוט להזמין חברה מקצועית אשר מתמחה בשירותי ניקוי ריפודים ושטיחים בבית הלקוח לחסוך אלפי שקלים ולקבל סלון כמעט כמו חדש תוך שעה.

 

אם תרצו חיפוש קטן ברשת תמצאו אינספור חברות ניקיון חלקן מקצועיות ומשתמשות בציוד וחומרים איכותיים וחלקן הרבה פחות.

הבדל נוסף בין חברות הניקיון הוא האם מדובר בחברה מקצועית ואמינה אשר מגיעים בעצמם לבצע את העבודה או בחברה אשר סוכרת בלידים ושולחת לביתכם קבלני משנה.

אנו תמיד ממליצים ללקוחותינו לבדוק היטב את מי הם מזמינים לביתם ועם מי הם מדברים בזמן שהם עושים השוואת מחירים לניקוי ספות ברשת או בטלפון.

ברוב המקרים הבעיות מתחילות אצל חברות אשר שולחות לבית הלקוח קבלני משנה בעצם צד שלישי כתוצאה מזה מאבדים בקרה  על איכות השירות וזה הוא מתכון לצרות וכאבי ראש גם לחברת הניקיון ובעיקר לקוחות.

 

ניקוי ספות השוואת מחירים

 

כמו בכל תחום אחר של בעלי מקצוע חופשיים כדאי מאוד לבקש המלצה מחברים, משפחה או אפילו ברשתות המדיה כמו פייסבוק אינסטגרם יוטיוב לפני שמזמינים מישהו.

כמו כן כיום ניתן לקרוא ביקורות באתרים כמו איזה יפסיק פייסבוק, גוגל ועוד הרבה פלטפורמות אחרות אשר עוסקות בנושא בעלי מקצוע.

בין חברה מקצועית לניקוי ספות הוא לבין כאלה שעובדים בתחום רק בתקופת החגים או כאלה אשר סוחרים בלידים תמצאו הבדלים ענקיים במחיר השירות.

 

ניקוי ספות השוואת מחירים, אז מה בעצם משפיע על מחיר עלות הניקוי?

מחירי הניקוי מושפעים על ידי כמה וכמה גורמים כמו למשל סוג הבד, גודל הסלון, מצבו והאם הכריות מתפרקות או לא.

הבדים הזולים יותר לניקוי הם הבדים הסינתטיים והבדים היקרים יותר הם הבדים הטבעיים כמו למשל בד כותנה, צמר, פשתן ריפודי עור.

ניקוי ספות סטנדרטי עבור סלון של חמישה מושבים מבד סינטטי יעלה לכם בין ארבע מאות וחמישים לשש מאות וחמישים שקלים וזה משתנה לפי הגורמים שצוינו מעלה ומחברה לחברה.

ניקוי סלונים אשר עשויים מבדים טבעיים  עולה בין חמש מאות וחמישים שבע מאות וחמישים שקלים.

 

 בדים טבעיים עלות השירותי יקרה יותר היות ומדובר בעבודה קצת יותר קשה מאשר בבדים סינטטיים עם בריפודי עור בגלל ש הניקוי מתבצע באופן ידני.

 

ניקוי ספות השוואת מחירים, מה הם השאלות הנכונות אשר אתם צריכים לשאול את חברת הניקיון טרם הזמנתם לביתכם?

  • כמה שנים הם עוסקים בתחום?
  • באיזה ציוד הוא באילו חומרים הם משתמשים? 
  • האם השירות שלהם כולל אחריות?
  •  האם יש להם לקוחות ממליצים?
  •  האם הם נותנים אחריות או התחייבות כלשהי לתוצאה?

 

 אז אם ניקוי ספות השוואת מחירים זה מה שחיפשתם הגעתם לעמוד הזה ואחרי קריאת המאמר עדיין נותרו לכם שאלות בנושא או במידה ואתם מעוניינים לקבל הצעת מחיר והסבר מלא ללא התחייבות אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר עוד היום.

 

ניקוי ספות עור

ניקוי שטיחים

ניקוי מזרונים