ניקוי ספות בראשון לציון - ניקוי ספות החברה לניקיון ואחזקה
15962
rtl,single,single-post,postid-15962,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-10.1.1,wpb-js-composer js-comp-ver-4.9.2,vc_responsive

ניקוי ספות בראשון לציון

ניקוי ספות בראשון לציון

ניקוי ספות בראשון לציון

ברוכים הבאים לאתר של החברה לניקיון ואחזקה.

חברתנו מתמחה במתן שרות של ניקוי ספות בראשון לציון מזה שנים רבות. אם הספות שלכם מלאות בכתמים, לא מריחות טוב או סתם גורמות לכם לגירודים ניקוי ספות בראשון לציון זה בדיוק השרות שאתם צריכים. כמו בכל הערים במישור החוף גם בראשל”צ מומלץ להזמין ניקוי ספות יותר בתדירות יותר גבוה מאשר במקומות אחרים בארץ.

למה בראשון לציון זה שונה?

מעבר ללכלוך הרגיל שמצטבר על הספות ממזון, שתייה והצטברות של אבק בערים שקרובות יותר לחוף הים יש גם לחות יותר גבוה שלפעמים יכולה לגרום לעובש. מעבר ללחות דבר נוסף זה המלחים.

מכירים את זה שאתם עוברים ליד בניינים באיזור חוף הים והכל נראה חלוד ומתפורר?

זה קורה בגלל המלח שנמצא באוויר וגורם לשחיקה של כל דבר, אז עם המבנה נפגע תחשבו מה זה עושה לריפוד או למסגרת של הריהוט שלכם. אנחנו מבצעים ניקוי ספות בראשון לציון בעזרת מכונה מיוחדת אשר מנקה את הריפודים בעזרת קיטור וחומר מקצועי לניקוי ריפודים.

 

ניקוי ספות בראשון לציון

המכונה מגיעה עם משאבת הזרקה עוצמתית אשר בעזרה אנחנו שוטפים את הספות בעזרת מים רותחים ולחץ אוויר. לאחר מכן ממתינים כמה דקות ומתחילים בתהליך היניקה, בזכות שני מנועי שאיבה בעלי שלוש דרגות אנחנו מצליחים לשאוב את כל המים בחזרה.

ברוב המקרים הסלון שלכם יתייבשו עוד באותו היום בזכות עוצמת השאיבה. הדבר הבא שמשפיע על רמת העבודה הם החומרים. כל החומרים שאיתם אנחנו עובדים הם מיוצרים במיוחד עבור ניקוי ריפודים ושטיחים ואינם מכילים כימיקלים מסוכנים.

הדבר השלישי שמשפיע על רמת העבודה מתי שמזמינים ניקוי ספות בראשון לציון זה הניסיון. אנחנו מגיעים בעצמנו לכל עבודה ולא שולחים קבלני משנה, במהלך השנים צברנו המון ידע, ניסיון ולקוחות מרוצים.

למה אנחנו כאלה טובים?

כי אנחנו אוהבים את מה שאנחנו עושים!

ניקוי ספות בראשון לציון כמה זה עולה?

המחיר לניקוי ספות משתנה מבית לבית ובכל מקרה לגופו. מה שעלול להשפיע על מחיר העבודה זה דברים כמו סוג הבד, גודל הריהוט ומצבו. למשל ספות אשר ספגו שתן של תינוקות או בעלי חיים יהיהו קצת יותר יקרות לניקוי.

ספות עור או בד טבעי גם כן יותר יקרות לניקוי מספות מבד סינטטי היות והן קשות יותר לניקוי.

ספות אשר הכריות מושב ומשענת מתפרקות יהיו יקרות יותר מספות שבהן הכל מקובע.

איך אפשר לקבל הצעת מחיר עבור ניקוי ספות בראשון לציון?

פשוט מאוד, שולחים אלינו תמונה של הספה אותה תירצו לנקות במייל או בוואטסאפ ואתם מיד תקבלו הצעת מחיר והסבר מקצועי ללא התחייבות.