ניקוי ספות בד מקצועי | החברה לניקיון ואחזקה
15777
rtl,single,single-post,postid-15777,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-10.1.1,wpb-js-composer js-comp-ver-4.9.2,vc_responsive

ניקוי ספות בד

ניקוי ספות בד

ניקוי ספות בד מקצועי – עם אייל שושני החברה לניקיון ואחזקה מציעה ניקיון ריפודים מכל הסוגים

כולנו נהנים להתפרקד בספות נוחות ומפנקות. אך כאשר זה מגיע לקטע של הניקיון, לא תמיד אנחנו ממש יודעים איך לעשות את זה. ניקוי ספות בד מקצועי דורש ידע, ניסיון ומקצועיות ולא תמיד נצליח לבצע את הניקיון באמצעים הביתיים הנמצאים ברשותנו.

מי לא נהנה מספה רכה ומפנקת? נראה כי אף אחד לא מוותר על אחת או שתיים כאלו בסלון הבית. אך כאשר אנחנו מגיעים לסוגיה של ניקיון הספה, או אז אנחנו מוצאים את עצמנו נבוכים למדי. איך מנקים את הספה? הריפוד צבעוני ומעוטר בשלל כתמים מביישים. מה עושים?

בדיוק בשביל זה ישנן חברות מקצועיות המציעות את השירות של ניקוי ספות בד מקצועי!

אם גם לכם ישנה ספה מבד שהתלכלכה ואתם מחפשים חברה מקצועית שתבצע עבורכם את המלאכה באופן מקצועי ותחדש את נעוריה של הספה – פנו אל אייל שושני מהחברה לניקיון ואחזקה.

ניקוי ספות בד מקצועי

אייל שושני מציע את השירות המושלם של ניקוי ספה מבד בעזרת צוות מקצועי ומיומן המכיר היטב את המלאכה. ברשותם של הצוות המנצח חומרי הניקוי המתאימים והאיכותיים ביותר ויחד עם הציוד המקצועי הם יצליחו להתגבר על כל כתם מכל סוג. תוכלו להתרשם באתר של החברה לניקיון ואחזקה של אייל שושני, מתמונות של “לפני” ו “אחרי”. אין להכיר את הספה לאחר שהיא עברה את הטיפול היסודי והמקצועי של החברה לניקיון ואחזקה של אייל שושני.

ניקוי ספות בד  מקצועי מחיר

אין ספק כי שווה לשלם מחיר עבור הניקיון של הספה ובכך ליהנות מספה שתהיה במצב חדש ממש. לא יאומן כיצד במחיר כה פעוט יחסית, מתחדש הסלון לגמרי ומקבל פנים חדשות ורעננות.

המחיר לניקוי ספות בד מקצועי יכול לנוע בין תשעין למאה וחמישים שקלים במידה ומדובר בסלון מבד טבעי במצב קשה במיוחד. 

ניקוי ספות בד להבדיל מניקוי ספות מעור נעשה על ידי מכונה מקצועית על ידי הזרקה ויניקה. 

בתחום הניקוי ספות ישנם המון מתחרים, חלקם פחות וחלק יותר טובים. אנחנו ממליצים לכם לבדוק היטב את מי אתם מזמינים ולא להתפתות למחירים זולים מדי. 

תבקשו לסגור מול החברה מחיר מראש ולא להזמין אותם מבלי לדעת כמה השרות שלהם עולה בדיוק. 

אנו בחברה לניקיון ואחזקה עוסקים בתחום הזה מ2012 ובמהלך צברנו המון ידע וניסיון. מי שמחליט לבחור בשרותי החברה שלנו יהנה משרות אמין, מקצועי ובמחיר נוח לכל כיס. 

רוצים לחסוך עוד כמה שקלים? מעבר לניקוי הספות אנחנו יכולים גם ליישם חומר דוחה כתמים בתוספת מחיר! 

רוצים לקבלת הצעת מחיר לניקוי ספות או ניקוי שטיחים? אתם יכולים לשלוח לנו תמונה של הרהיט אותו תירצו לנקות דרך המייל או בוואטסאפ לקבלת הצעת מחיר מקצועית.