ניקוי סלונים - קבלו הצעת מחיר משתלמת
15838
rtl,single,single-post,postid-15838,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-10.1.1,wpb-js-composer js-comp-ver-4.9.2,vc_responsive

ניקוי סלונים

ניקוי סלונים

ניקוי סלונים בדרך המושלמת

ניקוי סלונים -בבית הלקוח

לא קלים הם חייו של הסלון הביתי. הכלב עולה על הספה באין מפריע, הילדים שוב שפכו מיץ על השטיח וכורסת הבד היוקרתית כבר הפכה למנומרת לאחר אינספור תאונות בהן כוס קפה הייתה מעורבת. בסופו של יום – אתם מביטים על הסלון שלכם ומבינים שהפעם גם סדר פסח לא יועיל וכי דרוש לכם מקצוען שיסיר את הכתמים, ישיב לבדים את הניחוח הרענן ויעניק לחלל מראה חדש ונוצץ.

ניקוי סלונים

מקצועי, מהיר וכמו חדש

שירות ניקוי סלונים הפך למבוקש ביותר בשנתיים האחרונות. אנשים רבים זונחים את שירותי המנקה הבסיסיים לטובת שימוש במוצרים חדשניים ומתקדמים הרבה יותר, שמסייעים לטווח ארוך יותר לניקוי הביתי. על כן, חברה המבצעת ניקוי של כלל הרהיטים והשטיחים הנמצאים בסלון – הפכה למוצר אטרקטיבי ונחשק שהרבה יותר משתלם ופשוט לצרוך. צוות הניקיון חמוש במוצרי ניקוי ירוקים וידידותיים לסביבה, כך שאין צורך לפנות את כולם מהבית. חומרים שונים יתאימו לסוגים שונים של מוצרי טקסטיל ומרקמים וכן טכניקת הניקוי תתאים לרמת הקושי של ניקוי הפריט לרוב. גם יניקה של אבק וכתמים מתוך האזורים המוסתרים ביותר לא תיעלם מעינו של המקצוען הממרק את הסלון והוא יעשה את הכל על מנת להחזיר לכם סלון מבריק במינימום זמן וללא נזקים!

דמיינו לכם סלון שבו השטיח חף משערות, הספה מדגמנת כאילו כעת השתחררה מהניילון והכורסא האסתטית מזמינה מנוחה עם הרגליים למעלה.

הגיע הזמן להזמין ניקוי סלונים ואולי גם לנקות את השטיחים? מחפשים בעלי מקצוע שיוכלו לעשות זאת עבורכם? החברה לניקיון ואחזקה היא הכתובת הנכונה לפנות אליה. החברה מציעה לכם מגוון של שירותי ניקוי באיכות גבוהה. לסקירת שירותיה, לחצו כאן ולקבלת פרטים נוספים בטלפון, התקשרו למספר 053-9350204

איך עובד תהליך של ניקוי סלונים?

“ואוו, תתחדשו על הספה!” מחמיאים זוג החברים שלכם שקפץ לביקור. “תודה, אבל היא לא חדשה, רק נראית כמו…” אתם משיבים עם חיוך מאוזן לאוזן. אתם יודעים שניקוי מקצועי של הספה גרם לה להיראות כאילו רק לפני שעה קלה הסרתם את הניילונים, מה שכמובן גורם לסלון כולו להיראות כעת יפה ואסתטי, נעים ומזמין לאירוח וכיפי לישיבה.

אנשים רבים מתייחסים אל הספה הביתית כמוצר מתכלה, או כדבר שיש להחליפו אחת למספר שנים. הדבר נכון כשיש צורך בספה חדשה שתענה על צרכים חדשים (יותר מקום, גודל שונה), אך בכל מקרה אחר – מדוע לקנות חדשה כשאפשר לבצע ניקוי סלונים ולהמשיך ליהנות מהטובה והנוחה שלכם לעוד שניכם ארוכות?

כך מתבצע תהליך של ניקוי סלונים:

גם אם בספות העור דבקה התדמית היוקרתית והנחשקת, הפופולריות הייתה ועדיין נתונה לספות הבד בעלות המרקמים, הטקסטורות והצבעים הרבים. הן משדרות חמימות ובעלות יכולת להשתלב כמעט עם כל עיצוב. אך הן לוכדות אבק, צוברות פירורים ומאלצות אתכם להפעיל לעתים קרובות את שואב האבק. ספות הבד גם נוטות לכתמים רבים, בעיקר כאשר אנו מנסים נואשות לנקות אותם ומבצעים מריחה נוספת והעמקה גרועה יותר אל תוך סיבי הבד.

כדי שהספה תשוב למראה היפהפה והמושך שלה, עליכם להזמין ניקוי סלונים מקצועי שיבצע חידוש ספות בד בהתבססות על חומרים מיוחדים, טכניקת ניקוי בינלאומית והמון ניסיון בתחום. בשלב הראשון יוחדר אל הספה החומר ש”ידחוף” החוצה את הכתמים. בשלבים הבאים הספה תמורק היטב גם במקומות הקשים והנסתרים, תקורצף וכך תשוב לחיים מלאים, ללוק הזוהר וליופי שבזכותם התאהבתם בה עוד בחנות הרהיטים.

בין אם הספות שלכם בנות חמש שנים ובין אם קרוב לעשרים שנה, אם אתם מחפשים כתובת מקצועית שמתמחה בניקוי סלונים, החברה לניקיון ואחזקה היא הכתובת הנכונה לפנות אליה. החברה מציעה לכם מגוון של שירותי ניקוי באיכות גבוהה. לסקירת שירותיה, לחצו כאן ולקבלת פרטים נוספים בטלפון, התקשרו למספר 053-9350204