ניקוי מזרונים מקצועי - החברה לניקיון ואחזקה
15873
rtl,single,single-post,postid-15873,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-10.1.1,wpb-js-composer js-comp-ver-4.9.2,vc_responsive

ניקוי מזרונים מקצועי

ניקוי מזרונים מקצועי

ניקוי מזרונים מקצועי – לשם מה צריך?

כשליש מחיינו עובר בישיבה ושכיבה על מזרונים, כאשר ישנה חשיבות רבה לאיכות מזרון השינה שלנו לטווח הארוך. קניית המזרן מתבצעת פעמים רבות מצרכים בריאותיים כמו שמירה על הגב, תמיכה מתאימה ושינה טובה איכותית. אך האם ידעתם שלא די בכך על מנת שהמזרון שלכם יהיה בריאותי? המזרון צובר אבק וחיידקים רבים המסכנים את בריאותכם ועל כן חשוב לנטרל גם אותם, מה שסביר להניח שלא תוכלו לעשות ללא איש המקצוע המתאים. אז איך מתבצע ניקוי מזרונים מקצועי ואיך מחטאים אותו למען בריאותנו?

אמנם הם מכוסים רוב הזמן בסדין, אך גם המזרונים בביתכם נוטים להתלכלך ולצבור לא מעט כתמים לאורך חייהם, כתמים שעלולים להפוך לעובש ולחיידקים הנטמעים במזרונים ויוצרים סכנה בריאותית וריחות בלתי נעימים. מזרונים טובים שנרכשו בעלות כספית גבוהה, אמורים לשרת אתכם שנים רבות. כאשר הוא מתלכלך עדיף לבצע ניקוי מזרונים  מקצועי ויסודי במקום להחליף שוב את המזרן. רבים חושבים שיוכלו לעשות זאת בעצמכם, אולם מסתבר שזו משימה לא קלה המצריכה פנייה למומחים.

ניקוי מזרונים מקצועי

מחזירים את השינה למצב איכותי בעזרת ניקוי מזרונים מקצועי

המלצת המומחים היא לבצע ניקוי מזרונים מקצועי אחת לשנה או כל חצי שנה, שתסלק זיעה, כתמים, אבק, עובש מסוכן ועוד. ניקוי מזרונים מכתמים יאריך את חייהם בעוד מספר שנים לפחות, יגן עליו מפני חדירת חיידקים ומזהמים שונים ויתרום לכם משמעותית לאיכות השינה.

חברת הניקיון מגיעה עד לביתכם עם כל התכשירים הדרושים לניקוי מלא ויסודי. בשלב הראשון יותז חומר מיוחד החודר אל פנים המזרן ומפרק את הלכלוך והשומנים שהצטברו בפנים. לאחר מכן, תתבצע יניקה – שאיבת הלכלוך אל מכונה מיוחדת נוצרה עבור ניקוי מזרונים מקצועי. בשלב האחרון יתבצעו חיטוי וניקוי כאשר יוחדרו חומרים שנועדו להשמיד בקטריות ולהגן מפני חיידקים, כך שהמזרן שלכם יוותר לא רק נקי, אלא גם מוגן ככל האפשר ו”על הדרך” גם ריחני הרבה יותר.

ניקוי מזרונים מקצועי  יגן על המזרן

שלל תכשירים קיימים בשוק המבטיחים תוצאות ניקיון מושלמות לריפודים, ספות, שטיחים וגם למזרונים. אך מי מבטיח לנו סילוק מלא של כלל הלכלוך והבקטריות שממלאים את מצע השינה שלנו? התשובה כמובן – אף לא אחד מהתכשירים. לכן, על מנת לדעת איך לנקות מזרן באופן שיתמוך בחיסול מוחלט של כל חומר וגורם אפשרי, יש להסתייע בחברת ניקיון מקצועית המציעה שירות ניקוי מזרונים מקצועי מהיר ויעיל, שמביא לתוצאות טובות במקום ומייצר הגנה עתידית לטווח ארוך.

חברת הניקיון המקצועית מעמידה לרשותכם אנשי מקצוע מהשורה הראשונה, בעלי ידע וניסיון רבים. נציג החברה יבחן בשלב הראשון את המזרן ויחליט על סוגי החומרים שבהם כדאי להשתמש כדי להימנע מגרימת נזקים במהלך ניקוי מזרונים מקצועי יקרים או פשוטים כאחד. בשלב השני, יוחדר אל תוך המזרן חומר ניקוי שיפריד את העובש, הבקטריות והחיידקים מהבד ולאחר מכן יתווסף גם חומר החיטוי אל הפעולה הסופית. מכשיר יניקה ישאב אליו את הממצאים ולאחר מכן ינוקה האבק באופן יסודי. התוצאה היא – מזרן נקי, מחוטא ויבש לטווח הארוך. אז איך מנקים מזרן? באמצעות חברה טובה ואמינה שמשתמשת בחומרים מקצועיים, טובים לסביבה וטובים לבריאות שלכם.

ניקוי מזרנים מקצועי יסודי אצל המומחים בלבד

החברה לניקיון ואחזקה מתמחה בשיטות ניקוי מקצועיות ובטכניקה בינלאומית עתירת ניסיון ומוניטין. החומרים בהם משתמשת החברה הינם ירוקים וידידותיים לסביבה, נוסו על מגוון עצום של מזרונים והוכחו כיעילים ביותר לניקוי המושלם.

ניקוי מזרונים מקצועי כמה זה עולה? 

המחיר משתנה לפי סוג המזרן, מצבו וגודלו. ניקוי מזרן יחיד יכול לנוע בין מאה וחמישים שקלים ועד מאתיים חמישים. ניקוי מזרן זוגי או מיטת נוער בין שלוש מאות וחמישים ועד ארבע מאות וחמישים שקלים. 

מעבר לניקוי מזרונים מקצועי חברתנו מספקת גם שרות של ניקוי ספות וניקוי שטיחים מקצועי. 

רוצים גם אתם ליהנות מכל מה שהיא מציעה? חשוב לכם שהמזרונים שבביתכם יחזרו להיות ריחניים ונקיים? לסקירת שירותיה, לחצו כאן ולקבלת פרטים נוספים בטלפון, התקשרו למספר 053-9350204