ניקוי מושבי רכב איך זה עובד? - החברה לניקיון ואחזקה
15871
rtl,single,single-post,postid-15871,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-10.1.1,wpb-js-composer js-comp-ver-4.9.2,vc_responsive

ניקוי מושבי רכב

ניקוי מושבי רכב

ניקוי מושבי רכב

הרכב היקר והאהוב שלכם, לרוב יהיה גם זה ש”חוטף” הכי הרבה לכלוך: אוכל, שתיה, אפר סיגריות, בוץ, חול ועוד – נכנסים בשמחה רבה אל האוטו וממלאים בחדווה את ריפודי המושבים. הדבר יוצר סיבוך כאשר מעוניינים לנקות באופן יסודי את מושבי הרכב, כאשר הלכלוך ממהר להתחבא במקומות הקשים ולאסוף אליו גם אבק וריחות בלתי נעימים. אז איך עבוד תהליך של ניקוי מושבי רכב ? המומחים עונים:

הפתרון המיידי הוא כמובן שואב אבק שימנע מהלכלוך להצטבר וכבר יעניק למושבים תחושה נקייה ואסתטית יותר. יחד עם זאת, כדאי לזכור כי ריפודי בד סופגים ריחות שלעתים עולים גם מהשואב עצמו, דבר שלא ניתן כמובן להסיר לאחר מכן ועץ הריח לא בדיוק מנטרל לצמיתות.

לריפודי בד שדבקו בהם שערות כלב או חתול, מומלץ להעביר כפפת גומי על הריפוד. החשמל הסטטי שנוצר, ידביק את השערות אל הכפפה. לאחר מספר חזרות, העבירו מטלית לחה לסיום. לריפודי עור, מומלץ להשתמש בסקוץ’ ומים שישיבו את הברק והחיוניות למראה המושב.

לא הצלחתם לבד? חברת הניקיון תוכל לעזור

אם הריפוד עדיין נותר מלוכלך, מוכתם או בעל ריחות רעים, אין צורך להתאמץ ולנסות לבד. חברת ניקיון המתמחה בביצוע ניקוי מושבי רכב תשמח להעניק לכם שירות ולחדש את מראה הריפוד, להעלים שאריות לכלוך וכתמים ואף לסלק את הריח הרע בהגעה עד אליכם.

מושבי הרכב שלכם מלאים בכתמים, לכלוך שלא יורד וגם מריחים מריחות לא טובים? החברה לניקיון ואחזקה היא הכתובת הנכונה לפנות אליה והמקום המתאים להיעזר בשירותיו. החברה מציעה לכם מגוון של שירותי ניקוי מושבי רכב באיכות גבוהה ובהתאמה מלאה. לסקירת שירותיה, לחצו כאן ולקבלת פרטים נוספים בטלפון, התקשרו למספר 053-9350204

ניקוי מושבי רכב

ניקוי מושבי רכב

חברת ניקון ואחזקה בישראל נוסדה בשנת 2012 על ידי אייל שושני, כהמשך לעסק משפחתי וותיק בתחום ניקוי. החברה מתמקדת בניקוי מושבי רכב , ניקוי ספות, ניקוי שטיחים וניקוי מזרונים. עבודת החברה נעשית בצורה מדויקת ללא עיגולי פינות כאשר היא נעזרת בעזרים מתקדמים ביותר בשוק הניקוי. הלקוחות המרוצים הרבים של החברה הם אלו שמעידים על השירות המקצועי והמתקדם ועל העבודה הנקייה והמשובחת שאנו מוציאים תחת ידנו בכל יום.

ריפוד בלוי? לא אצלנו!

אחד הדברים שמתבלים ביותר במשק הבית וברכב הם הריפודים. אתם רוכשים ספה מיוחדת בעלת ריפוד בד מדהים ביופיו , אך לאחר זמן מה, לא ארוך מדי , אתם מגלים יותר ויותר כתמים ממש כמו צרעת מתפשטת על  הריפוד ואתם אבדי עצות, אמנם ניתן לשפשף בעזרת מברשת את הריפוד אך ברור מאליו שהוא לא יחזור להיות נקי ובוהק כבתחילה.

ניקוי מושבי רכב- יעשה את זה!

כדי שהברק יחזור לריפוד (ולעיניים שלכם) חברתנו מציעה לכם שירותי ניקוי ריפודים ביתיים  ושירותי ניקוי ריפודי רכב. ריפודי רכב, כמו ריפודי הבית מתלכלכים אפילו בתדירות גבוהה יותר .אם יש לכם אורחים קטנים, הלא הם ילדים שנוסעים ברכב לעיתים תכופות אין סיכוי כמעט שריפודי הרכב לא יהפכו לאחר זמן לא ארוך לקוקטייל של כתמים בטעמים שונים, ממש כמו המן שאכלו אבותינו במדבר.

תקבלו רכב כמו מהניילון!

חברתנו תבצע בעבורכם ניקוי מושבי רכב בצורה כזו שהרכב שלכם יחזור להיות נקי ומצוחצח כמו בעת היותו טרי וחם בניילונים . כמובן שיש צורך לחזור על פעולת הניקוי הזו אחת לתקופה שכן העובדה שערכתם ניקוי ריפוד לרכב לא מונעת מכתמים חדשים “להתלבש” על הריפוד מחדש. ניקוי מושבי רכב יחזיר לרכב שלכם את הרעננות שכה הייתה חסרה לו בהיותו מלוכלך. אל תתמהמהו, פנו אלינו עוד היום וקבלו את השירות הטוב ביורת עליו יכולתם לחלום!