ניקוי כתם שמן מספה - החברה לניקיון ואחזקה
15855
rtl,single,single-post,postid-15855,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-10.1.1,wpb-js-composer js-comp-ver-4.9.2,vc_responsive

ניקוי כתם שמן מספה

ניקוי כתם שמן מספה

ניקוי כתם שמן מספה כך מסירים כתם שמן מספת בד או עור:

ניקוי כתם שמן מספה – החשש הכי גדול שלכם התממש וכתם שמן עצום טפטף את דרכו בדיוק אל המקום הכי בולט על הספה החדשה והיפה שלכם. מה עכשיו? אתם מנסים תכשירי קסם, תרופות סבתא ומה לא. אבל לשמן כמו שמן – יש חוקים משלו. אז איך מורידים כתם שמן מספה מבלי להרוס אותה?

ניקוי כתם שמן מספה

הנשק הסודי של חברות הניקיון – ניקוי כתם שמן מספה

הטכנולוגיה, הייצור והפיתוח כיום, הולידו גם מהפיכה לא קטנה בתחום הניקוי. כאשר שלל תכשירים מקצועיים המצויים אצל חברות לניקוי ספות מובילות ואיכותיות, ניתנים לשימוש בטכניקה מיוחדת. חברת הניקיון מגיעה מלווה בחומרים המיוחדים שלה, מחדירה פנימה אל תוך הספה את החומר הרצוי והוא תורם לפירוק והפרדת השמן ממרקם הספה. לאחר מכן באמצעות מכשיר מיוחד מתבצעת יניקה של חלקיקי השמן החוצה מן הספה. חשוב לזכור, כי לבד ולעור מרקמים שונים המתנהגים באופן שונה. על כן, שימוש בחומר לא נכון עשוי לחבל בספה ולייצר בה כתמי חומר נוספים. דבר דומה קורה גם לאנשים המסתמכים על החומרים הבסיסיים יותר בסופרמרקט, שבדיעבד היו מעדיפים שהספה שלהם תעבור טיפול מסור ומקצועי שמתאים רק לה.

כאשר הספה שלכם “חוטפת” שמן – אין ממה להתרגש! חברת ניקיון מקצועית תגיע לביתכם עם החומרים המתאימים ותסיר את הכתם ללא נזקים ובמהירות האפשרית.

ניקוי כתם שמן מספה בעזרת אקונומיקה זה אפשרי? ממש לא כי זה יהרוס אותה.

ניקוי כתם שמן מספה לבנה מריפוד עור בעזרת ספוג הפלא זה אפשרי? לא כי ספוג הפלא יהרוס את שכבת ההגנה שעל הספה.

ניקוי כתם שמן מספה בעזרת חומץ זה אפשרי? אולי, אבל מי ינקה את הריח של החומץ? 

אפשר לקבל טיפ למקרה חירום ואנחנו צריכים לבצע ניקוי כתם שמן מספה עד להגעה של חברת ניקיון

בהחלט, נסו לספוג כמה שיותר מהשמן בעזרת מגבת נקייה, אפשר גם לטבול את המגבת במים רותחים וסבון כלים, השתדלו לספוג את השמן ולא למרוח לצדיים כי זה יגדיל את קוטר הכתם. 

האם יש לכם חומרים מיוחדים למצבים שהלקוח צריך ניקוי כתם שמן מספה – בהחלט אנחנו עובדים עם ממיסי שמן לריפודי בד מכל הסוגים. 

במקום שתצטרכו אתם עצמכם להתמודד עם אתגר ניקוי הספה ואולי, ובעיקר בשל חוסר ידע, לגרום לנזק חמור עוד יותר וללכלוך רב בספה, כדאי שתפנו למקום המתאים, המתמחה בכך. החברה לניקיון ואחזקה היא הכתובת הנכונה לפנות אליה. החברה מציעה לכם מגוון של שירותי ניקוי באיכות גבוהה ובהתאמה מלאה. לסקירת שירותיה, לחצו כאן ולקבלת פרטים נוספים בטלפון, התקשרו למספר

053-9350204