ניקוי ותיקון שטיחים | החברה לניקיון ואחזקה
15815
rtl,single,single-post,postid-15815,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-10.1.1,wpb-js-composer js-comp-ver-4.9.2,vc_responsive

ניקוי ותיקון שטיחים

ניקוי ותיקון שטיחים

ניקוי ותיקון שטיחים

שטיח יכול להוות מקור השראה ויופי. על מנת להגיע לתוצאה הזו, חשוב להקפיד על ניקיון השטיח בצורה טובה ונכונה אם אתם מחפשים שרות של ניקוי ותיקון שטיחים הגעתם למקום הנכון.

נחדש לכם את היופי

מאז ומקדם שטיחים סמלו יופי, הם סימלו אריסטוקרטיה וכל מה שקשור במלכותיות וחן, אנחנו עוד זוכרים את זה ומשמשים מקום לשימור היופי והמלכותיות, אנחנו מספקים שירות תיקון וניקוי שטיחים באופן כזה שהשטיח לאחר העבודה נראה כאילו חדש.

שנים של עבודה

ניקוי ותיקון שטיחים הינו תחום המצריך הרבה מיומנות וידע, הוא מצריך גם ניסיון רב של שנים רבות, אנחנו מבינים בשטיחים ושואפים לשמור עליהם יפים לאורך זמן, אנחנו  מבצעים  עבודות של ניקוי ותיקון שטיחים, כך בסיום העבודה תוכלו  לינות משטיח מושלם, כך זה כשמבצעים עבודות מורכבות כמו תיקון וניקוי שטיחים במשך שנים.

ריענון של מראה

אנחנו מתמחים גם בניקוי ותיקון שטיחים פרסיים, השטיחים הפרסיים הינם שטיחים גדולים וכבדים, אך אין להם תחליף מבחינת יופי ומראה מושלם, אצלנו תוכלו להזמין ניקוי ותיקון שטיחים פרסיים כך שתוכלו להמשיך וליהנות מהשטיח כמו חדש אחרי ביצוע העבודה של ניקוי ותיקון שטיחים פרסיים.

 

ניקוי ותיקון שטיחים

להביא תוצאות

צריך לדעת שמלאכת ניקיון השטיח היא לא קלה כלל, צריך להשקיע הרבה מאוד אנרגיה וידע על מנת להגיע לתוצאה המושלמת, לכן אצלנו הכול מושקע כל כך, כי רק כך אנחנו יכולים להבטיח ניקוי ותיקון שטיחים שיביא את התוצאה המתבקשת.

יין ישן בכלי חדש

כשאתם נותנים את השטיח שלכם לניקוי וחידוש שטיחים אתם יכולים להיות בטוחים שתיהנו מחדש ממראה של שטיח מושלם, ממראה של בית מושלם, כי אנחנו פה בדיוק בשביל זה שתוכלו ליהנות מכל העולמות, גם שטיח וותיק וגם עם מראה של חדש.

הערכים שלנו

  • איכות
  • שרות
  • ניסיון
  • אמינות

אנחנו נצמדים לערכים שלנו ועומדים ביעדים בכבוד, אצלנו השטיח שלכם נמצא בראש סדרי העדיפויות, כך שתוכלו להיות רגועים שאתם בטוחים, תוכלו לדעת שהשטיח שלכם מופקד בידיים טובות ובטוחות. אנחנו נדאג לאיכות של ניקיון, עם מיטב הניסיון ונשמור על השטיח שלכם כמו על שלנו.

ניקוי ותיקון שטיחים כמה זה עולה ? 

המחיר משתנה לפי סוג השטיח, מצבו ואיזה תיקונים יש לבצע. אם תרצו לקבל הצע מחיר נשמח עם תיצרו איתנו קשר. 

אם הצעת המחיר תמצא חן בעינכם נוכל לתאם יום ושעה ואחד מאיתנו יגיע לאסוף את השטיח ויחזיר לכם אותו תוך חמישה עד שבעה ימי עסקים. 

בצידה ויש לבצע תיקונים מסובכים זמני העבודה עלול לגדול אבל אנחנו כמובן נדע לומר לכם זאת במעמד מסירת השטיח לתיקון. 

אנחנו לא משתמשים בחומרים כימיים מסוכנים לבריאות או לשטיח ואנו מתאימים לכל שטיח את החומרים המקצועיים ביותר.

צרו קשר עוד היום ונבוא לאסוף מכם את השטיח