ניקוי וילון רומאי - החברה לניקיון ואחזקה
16449
rtl,single,single-post,postid-16449,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-10.1.1,wpb-js-composer js-comp-ver-4.9.2,vc_responsive

ניקוי וילון רומאי

ניקוי וילון רומאי

במידה וחיפשתם ברחבי הרשת מידע אודות ניקוי וילון רומאי הגעתם למקום הנכון.

ברוכים הבאים לאתר הבית של החברה לניקיון ואחזקה, אנו חברה שמתמחה בניקוי ספות ושטיחים בבית הלקוח הוא כמו כן ניקוי וילונות רומאים.

 

וילון רומאי תמיד יראה מדהים בכל חלל בואו מותקן בבית או במשרד, לטעמנו הם משדרים המון יוקרה ואסתטיות.

השאלה הנשאלת על-ידי כל הלקוחות שלנו אשר ברשותם וילון רומאי היא איך לתחזק אותו בצורה נכונה.

 

וילון רומאי ברוב המקרים מגיע בצבעים בהירים ולכן זה הופך את כל נושא התחזוקה לעוד יותר מסובך, אבל אתם לא צריכים להתייאש בדיוק עבור זה אנחנו כאן.

ניקוי וילון רומאי

באופן שוטף כל מה שעליכם לעשות כדי לשמור על הוילון נקי זו שאיבה יסודית לפחות פעמיים בחודש.

מעבר לכך אתם תצטרכו לפנות לבעל מקצוע שמספק שירות של ניקוי וילון רומאי בבית הלקוח.

בזכות הטכנולוגיה החדישה איתנו עובדים אתם כבר לא צריכים למסור את הוילון לניקוי יבש, לחכות שבוע או שבועיים שיחזירו אותו וכמובן אתם גם לא צריכים לשלם על פירוק והרכבה.

הצוות שלנו יגיע עד אליכם ויבצע את העבודה במקום, לצורך הדוגמא וילון רומאי בגודל של 2 על 3 ניתן לנקות תוך פחות משעה.

 

לאחר ניקוי הוילון שלכם יתייבש תוך כמה שעות ספורות בלבד.

 

בדומה לניקוי ספות ניקוי שטיחים אנו עובדים בשיטה שנקראת ניקוי על ידי הזרקה ויניקה, מעבר לשיטת הניקוי אנחנו מקפידים לעבוד אך ורק עם חומרי ניקוי מקצועיים אותם אנחנו מתאימים לפי סוג הבד שבביתכם. 

 

לקבלת הצעת מחיר עבור ניקוי רומאי כל שעליכם לעשות זה לצלם את הוילון ולהעביר אלינו את התמונות דרך הודעת וואטסאפ או דרך הודעת מייל ואנחנו נחזור אליכם בהקדם האפשרי עם הצעת מחיר והסבר מלא על תהליך הניקוי. 

 

מעבר לשירות של ניקוי וילון רומאי אנחנו יכולים גם לספק שירות של טיפול בחומר דוחה כתמים, מדובר בחומר שקוף לחלוטין שלא ניתן להבחין בו בכלל והוא מהווה חוצץ מפני נזקי הסביבה.

אמא הוילון שלכם מטופל בחומר דוחה כתמים נשפך עליו משהו כמה שתייה, מי גשמים וכו’ הוא ישאר יבש ונקי מכתמים לתקופה של שנה עד שנה וחצי. 

 

האם ניקוי מקצועי יכול להסיר כתמי השחמה או הצהבה מהוילון? 

 

הרבה פעמים וילונות רומאים עשויים מבדי כותנה אשר מאוד עדינים ורגישים לכתמי מים, בדי כותנה בהירים עלולים להשחים אפילו אם נשפכו עליהם מים נקיים וזה קורה בגלל רמת החומציות במים.

במקרים שכאלה אנחנו לא יכולים אף פעם להבטיח 100% תוצאה למרות שאנחנו כן מצליחים להסיר את הכתמים הללו ב-95 אחוז מהמקרה, הטיפ הכי חשוב שאנחנו יכולים לתת בנושא זה לא לדחות את הניקוי במידה והופיע כתם שכזה הקפידו להזמין בעל מקצוע בהקדם האפשרי.

 

לקבלת הצעת מחיר או בנוגע לכל שאלה נוספת בנושא ניקוי וילון רומאי אתם יותר ממוזמנים ליצור איתנו קשר כבר יום ואנחנו נשמח לתת גם לכם שירות.

 

ניקוי סלונים – ניקוי ספות– ניקוי ריפודי רכבים