חומר לניקוי ספות - האם זה באמת עובד? - החברה לניקיון ואחזקה
15845
rtl,single,single-post,postid-15845,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-10.1.1,wpb-js-composer js-comp-ver-4.9.2,vc_responsive

חומר לניקוי ספות

חומר לניקוי ספות

חומר לניקוי ספות – כמה פעמים חזרתם מהסופר עם חומר לניקוי ספות חדש ומבטיח? כמה פעמים באמת הצלחתם להסיר את כל הכתמים מהספה לצמיתות? היכן מוצאים את האדם שיודע בדיוק איזה חומר יתאים לספה שלכם במדויק? ולמה שואב האבק לבדו לא יכול לעמוד מול כל הלכלוך האינסופי הזה?

חומר לניקוי ספות

עשה זאת בעצמך! אך מי מבטיח תוצאות?

הניקיון הביתי לא מסתכם רק בשטיפת הרצפה ומירוק המראות אחת לשבוע וחלק גדול ממנו קשור גם לניקוי הריהוט ובעיקר – ניקוי הספה שנוטה להפוך למצבור הלכלוך הגדול בבית. שטח הפנים של הספה גדול יותר מכל כסא ושרפרף, מה שגורם לה באופן אוטומטי להיראות אחרת אם לא שומרים על ניקיונה באופן שגרתי. הבעיה היא, שטרם נמצא ספריי לניקוי ספות בד, או חומר לניקוי ספות עור שאפשר לאמץ אותו לטווח ארוך ולהביא לניקיון מושלם, מבלי להיעזר בחברת ניקוי מקצועית ויסודית.

ג’ וא’ היו סטודנטים כשעברו לגור יחד בדירה לא מרוהטת והזדקקו לספה טובה ונוחה שתתאים במדויק לצרכים שלהם. השנים חלפו, הספה נותרה ועמה גם כתמי אוכל ושתייה, שערות כלב ודהייה טבעית של הבד שפעם היה אחיד ומושך. עשרות תכשירים, חומרים ופתרונות נוסו כדי לסלק את הכתמים אחת ולתמיד אך דבר לא עזר ומראה הספה לא השתנה. הזוג הבין כי עליו לזמן בעל מקצוע – חברת ניקוי ספות מיומנת ומנוסה, שתיקח עליה את מלוא האחריות לנראות האסתטית של הרהיט האהוב. הצוות הגיע, עם חומר לניקוי ספות בד ובתהליך קצר ויעיל, הצליח להפוך את הספה לחדשה ומבריקה באופן טבעי – ללא כתמים, נזקים או פספוסים!

חומר לניקוי ספות יכול להוות פיתרון זמני או חלקי בלבד, הרי שאנחנו מנקים את הסלון בעזרת חומר לניקוי ספות אז אנחנו מטפלים רק בשכבה העליונה וכל שאר הלכלוך שוקע אל תוך הריפוד. 

בחרו במקצוענים שינקו עבורכם

ניקוי ספות וריפודים המתבצע על ידי המקצוענים הטובים ביותר בתחום, יכול לבטל את הצורך ברכישת ספה חדשה והוא מותיר את הרהיט כחדש ומבריק, שנדמה כאילו עכשיו יצא מהחנות. חומר לניקוי ספות המשמש את המקצועניים, מותיר אחריו ריח טוב, שתורם לתחושה הביתית הנעימה. כאשר הספה שלכם נקייה – אתם יכולים להרגיש בבית באמת. הסלון שלרוב מהווה את החלל הראשון שהעיניים פוגשות עם הכניסה לבית, יקבל כעת מתיחת פנים יפה ומרשימה, שתשדרג את האווירה. לכן אל תתפתו לרכוש חומר ניקוי ספות בד ולעבוד קשה בעצמכם או חלילה להרוס את המרקם העדין של הריפוד, כאשר יש מי שעושה זאת באופן מושלם ויסודי עבורכם.

הספה שלכם מלאה בכתמים ולכלוכים שמציקים לעין ובעיקר – לכם וגם לאורחים? החברה לניקיון ואחזקה היא הכתובת הנכונה לפנות אליה כדי להחזיר לה את המראה הנקי והאסתטי יותר. החברה מציעה לכם מגוון של שירותי ניקוי באיכות גבוהה. לסקירת שירותיה, לחצו כאן ולקבלת פרטים נוספים בטלפון, התקשרו למספר 053-9350204